StarLife webáruház, RAKTÁRRÓL gyors, online termék rendelésTestápolásHajápolásKozmetikai termékekSzájápolásTáplálék-kiegészítőTermékkatalógus
OrGano Gold - Black Coffee - fekete kávéOrGano Gold - Gourmet Cafe Mocha - desszert kávéOrGano Gold - Gourmet Cafe Supreme - a férfias kávé ginzeng tartalommalOrGano Gold - Gourmet Hot Chocolate - forró csokiOrGano Gold - Gourmet Latte - tejeskávéOrGano Gold - Organic Green Tea - zöld teaOrGano Gold csatlakozásOrGano Gold termékek rendelése
A Neways rövid történeteGolden Gate CapitalHogyan működik? (Neways marketing terv)Neways: további információkNeways 4 pillérEgészséges otthonEgészséges környezetEgészséges lelkiismeretEgészséges pénzügyek
HírekNeways hírekCikkek, leírásokVeszélyes alkotóelemek - hírekVideók, hanganyagokKönyvajánlóTAOA Titok - The SecretTudásbázisHírlevélEnglish content - Angol tartalom
EnergiaitalVitaminok, ásványi anyagok – Táplálék kiegészítőkTermékcsaládok - Károsanyagmentes termékekBiztonságos összetevők listája :: Termékcsalád: Fitt & Vital - Sporolóknak :: Termékcsalád: Súlykontroll - Testsúly csökkenés, fogyás :: Termékcsalád: Alakformálás - Karcsú test, feszes bőr :: Termékcsalád: Bőrápolás - Tisztítás, regenerálás, hidratálás :: Termékcsalád: Testápolás - Tisztálkodó szerek, készítmények :: Termékcsalád: Keratonics - Szalonminőségű hajápoló család :: Termékcsalád: Hydracial - Bőrfiatalító készlet :: Termékcsalád: True Touch - dekorkozmetika:: Termékcsomagok, testápoló csomagok listája :: Termékek típusonkéntKiemelt, ajánlott termékek
Szabaduljon meg adósságaitólInterjú Paul Zane PILZER amerikai gazdaságkutatóvalPénzkereseti lehetőségKapcsolatfelvétel
BemutatkozásKapcsolatfelvétel, telefonA TiFi portál rendszerről
Közösségi oldalakMagyar névnapok listájaNeways termék archívumTudásbázis, fogalomtárIdézetek, mondásokA honlaprólVeszélyes alkotórészekHonlap térkép, tartalmi áttekintés, sitemapAdatvédelmi nyilatkozat, látogatási feltételekImpresszumSzerkesztés alattAjánlott szolgáltatások, partnerek ajánlataiGyerekeknek2012 maja naptár2012 napkitörés, 2012 nap kitörés2012 Nostredamus, 2012 Nosztradamusz2012 szupernova, 2012 supernova2012 világvége, világ vége, 2o12 világvégeApokalipszis, világvége
Orvos válaszolBelépés a fórumra
alkalmi munkaállás kínálinternetes munkainternetes otthoni munkainternetes pénzkereseti lehetőségmunka otthonotthoni munkapénzkereseti lehetőségtávmunka
  Hírlevél  |  Fórum  |  Honlap térkép  |  Kapcsolat  
 
 // www.TISZTAFRISS.hu / Üzleti lehetőség / Interjú Paul Zane PILZER amerikai gazdaságkutatóval






Interjú Paul Zane PILZER amerikai gazdaságkutatóval

 

Részletek Kim Yancy exluzív interjújából a közgazdász és bestseller szerző Paul Zane Pilzerrel

 

Paul Zane PILZER amerikai gazdaságkutató, Ronald Reagan és George Bush elnökök személyes tanácsadójaként is tevékenykedett.

 

 

1. Hol látható előre a következő nagy LEHETŐSÉG?

A most kialakuló WELLNESS üzleti lehetőség lesz az, amely 2010-re el fogja érni a 1 billió USD értékű forgalmat (az USA-ban).

Mit is nevezünk WELLNESS terméknek?

Azokat a termékeket, amelyeket akkor vásárol meg az ember, amikor még nem beteg!

Most pedig határozzuk meg, mi is a mai egészségügy (egészség-üzlet, egészségipar): ez valójában nem más, mint "betegségügy" (betegségi tüneteket kezelő ipar: mivel az ember általában akkor keresi fel ezeket az intézményeket, ha már beteg...). Megkap az ember valamilyen betegséget (észlel bizonyos tüneteket magán), vagy valamilyen diszkomfort érzete támad, és akkor az orvoshoz fordul segítségért, hogy minél előbb gyógyítsa ki belőle.

Ezzel szemben a wellness hívőknek az a véleménye: "Én egészségileg tökéletesen jól érzem magam, az életkoromnak megfelelően jó a közérzetem, nincs semmi gondom a testsúlyommal, a hallásommal, az erőnlétemmel, de ha lehet, még ennél is többet szeretnék. Úgy szeretném érezni magam, mint 10 - 20 évvel ezelőtt, jobban kinézni, mint most, és sokkal jobb kondícióban lenni."

A wellness termékek vásárlója állandó késztetést érez arra, hogy minél több terméket fogyasszon. Ha valaki elmegy egy fitnesz klubba, és ott jól érzi magát, legközelebb azzal a céllal fogja igénybe venni a klub szolgáltatásait, hogy még ennél is jobb legyen a közérzete. Amikor azt tapasztalja, hogy "nála is működik a termék", szeretné a jövőben is azt tovább fogyasztani.

2. Milyen most jelenleg a wellness piac helyzete?


Ami meglepett engem az az, hogy már jelenleg mintegy 200 milliárd USD forgalmat bonyolít le ez az új iparág (fitnesz klubok, táplálékkiegészítők, vitaminok). Olyan termékekről és szolgáltatásokról van szó, amelyeket az emberek önként vásárolnak és fogyasztanak azért, hogy jobban érezhessék magukat. Érdekes megjegyezni, hogy ezeknek a termékeknek és szolgáltatásoknak a többsége, 10 évvel ezelőtt még teljesen ismeretlen volt a piacon.

Ha előre tekintek, csupán ezeknek a termékeknek a forgalomnövekedéséből mintegy 1 billió dolláros forgalmat prognosztizálhatok a 2010-es évre. Ebben az előrejelzésben még nem vettem figyelembe azokat az új termékeket és szolgáltatásokat, amelyek ma még csak a kutatók laboratóriumasztalán találhatók.

3. Mi a mozgató rúgója ennek az iparágnak?


A II. világháború utáni generáció tagjai most kezdenek el öregedni. Ahogyan idősödik az ember, egyre gyakrabban jutnak az eszébe a fiatalkori slágerek, majd pedig az, hogyan érezte akkor magát, mintegy 10 -20 - 30 évvel ezelőtt. Ez a generáció egyre inkább vevővé válik az olyan termékekre, amelyek az öregedési folyamat késleltetését segítik elő, és visszaadják az évtizedekkel korábbi közérzetet és erőnlétet.

Az öregedést senki sem tudja elkerülni. Vannak emberek, akik már beletörődötten azt hajtogatják, hogy már csak egyre rosszabbul fogunk kinézni a jövőben és egyre gyengébbnek fogjuk érezni magunkat. Másoknak viszont az a véleménye, hogy nem kell ezt a véleményt elfogadni, és olyan termékeket kezdenek el fogyasztani, amelyek érezhetően elősegítik az öregedési folyamatok lelassulását.

4. Ma már bizonyos esetekben diszkriminatív tényezőnek számít, ha valaki nem néz ki jól. Ez is a wellness iparnak kedvez?


Egész más ma már a helyzet a diszkriminációt illetően. Korábban ebben az országban a diszkrimináció alapját a faj, a vallás, vagy a származási ország képezte. Jelenleg pedig, a testsúlytöbblet alapján történő diszkrimináció egyre gyakoribb. Napjainkban az USA lakosságának 62 %-a túlsúlyos, vagy elhízott. 27 % az elhízottak száma. Elhízottnak az a személy tekinthető, aki kb. 20 %-al súlyosabb az optimális testsúlyánál.

Ahogyan elnézem a kaliforniai tengerparti nyaralóm szomszédjait, azt tapasztalom, hogy nagyon jó kondícióban vannak. Az idősebbek közül pedig többen napról napra egyre jobban néznek ki. Mindez arra ösztönzött, hogy egy kutatást végezzek ezen a területen. Nos, amire rájöttem, az egyáltalán nem egy kellemes dolog.

Napjaink felső osztálybeli és magasan képzett tagjai egyre karcsúbbakká és egészségesebbekké kezdenek válni, miközben a közép- és alsó osztályba tarozók az egészség és a táplálkozás vonatkozásában a perifériára szorulnak. Abban az időben, amikor én születtem, mindenki gazdag és kövér ember szeretett volna lenni. Ma éppen fordítva van, a gazdag és kövér ember egy különcnek számít. A 50-es években a szegénység és soványság összetartozó fogalom volt, mivel a szegények mindig éheztek. Mára pedig, a szegénység szinonimájává a kövérség vált.

Elgondolkodtam azon, hogyan következett be a lakosság több mint felének túlsúlyossá válása, a világ egyik gazdaságilag legfejlettebb országában. Ezek az emberek elhízottságuk révén, a saját maguk számára épített börtönnek lettek a foglyai, és képtelenek élvezni a virágzó gazdaságunk nyújtotta előnyöket.

Arra a következtetésre jutottam, hogy ez egyáltalán nem egy egészségügyi, hanem egy valódi gazdasági probléma.

Miért éppen gazdasági ez a probléma? Nos, a helyzet az, hogy manapság leggyakrabban mások által készített ételeket fogyasztunk. Az élelmiszeripar jelenlegi forgalma évente mintegy 1 billió USD. Ebbe bele tartozik a gyorsétkezés és a feldolgozott élelmiszeripari termékek is, melyeket nagyon hatékony marketing technikával értékesítenek a piacon.

Alaptörvényként alkalmazzák a "sült krumpli egyenletet", amely szerint a termékek 90 %-át a fogyasztók 10 %-a vásárolja meg. Ha belegondol az ember, hogy általában hány naponta fogyaszt valamelyik gyorsétteremben egy - egy menüt, könnyen rá lehet jönni arra, hogy valóban a kövér emberek azok, akik naponta, vagy minden másnap betérnek egy ilyen étterembe fogyasztani valamit. Alaposan kitanulmányozták a fogyasztói szokásait ennek a vevőrétegnek, és a reklámkampányokat is ennek megfelelően állítják össze.

Jól ismert számukra az a marketing aranyszabály, hogy sokkal könnyebb még többet eladni egy már meglévő fogyasztónak, mint egy új vevőre szert tenni. Ennek következtében mindenféle fogyasztásnövelő ösztönző eszköz bevetésre kerül, a már "beetetett" fogyasztók által vásárolt élelmiszerek mennyiségének további növelése érdekében. Ennek ismeretében már könnyen érthető, miért számít már a lakosság 25%-a elhízottnak az USA-ban. Így tehát sokkal inkább nem egészségügyi, hanem valódi gazdasági problémáról van szó.

5. Talán a drága hirdetések, vagy a fogyasztók szándékos félretájékoztatása, vagy az igazság szándékos elhallgatása vezetett a mostani helyzet kialakulásához?


Valóban így van. Szinte érthetetlen számomra az élelmiszeripari termékek gyártóinak egyfajta, minden őszinteséget nélkülöző magatartása ezen a területen. Az 1970-es 1980-as években, ha szóba került a túlsúly probléma, csupán kalóriákról hallhatott az ember. Valóban ez jelenti az alapproblémát. Ha több kalóriát viszünk be a szervezetünkbe, mint amennyire szükségünk van, a megmaradó többletből keletkezik a túlsúly. Aztán hirtelen felfedezték, hogy a zsír nagyon káros az egészség szempontjából. Lerakódásokat képez az érfalakon, és elzáródásokat okozz a keringési rendszerekben, emellett a kövérség fő okozóját vélték megtalálni benne.

Tehát létrehozták a zsírszegény -"light" - élelmiszerfajták külön kategóriáját. Bámulatos módon, elsőként fogták azokat az élelmiszereket, amelyekben korábban egyáltalán nem is volt zsír, mint például a cukorkafélékben, és egyéb édességekben, és egyszerűen átcímkézték a csomagolásukat "zsírmentesre". Azután a korábban zsírt is tartalmazó készítményekből eltávolították a zsírt, és cserében megháromszorozták, sőt megnégyszeretzék a bennük lévő cukor mennyiségét. Majd ráírták a címkére, hogy "zsírmentes". Nem mondták meg a vevőnek, hogy most már több kalóriát tartalmaz ahhoz képest, mint amikor zsír is volt benne. A fogyasztóknak az volt a benyomása, hogy zsírmentesen táplálkoznak.

Elmondhatjuk tehát, hogy a reklámokból - ahonnan a lakosság többsége a termékekkel kapcsolatos információit beszerzi -, az élelmiszerforgalmazó cégek által finanszírozott kutatóktól, kísérleti laboratóriumoktól, továbbra is azt a tájékoztatást kapjuk, hogy ez az élelmiszerfajta megfelelő a számunkra. Valójában pedig nagyon is egészségtelen, hiszen az eredmények magukért beszélnek. Az új Wellness termékeket fogyasztók viszont csakis önképzésük révén juthattak hozzá, a számukra nélkülözhetetlen információkhoz, és semmi esetre sem a média segítségével.

Valóban a nagyvárosok gazdagok által lakott negyedeiben élőkről elmondható, hogy egy tőlünk - átlagemberektől - egészen idegen, más világban élnek. Legalább is, az étkezésüket, és azokat a fitnessz-, valamint egészségi tanácsokat illetően, amikben részesülhetnek.

Ennek az oka pedig az, hogy a piacon jelen van még egy, a wellness-nél is nagyobb iparág, amely a saját információival látja el a lakosságot.

Egyszer tehát ugye ott van a piacon a mintegy 1 billió USD forgalommal rendelkező élelmiszer-feldolgozó ipar, amely ontja a "zsírszegény" minősítéssel ellátott túlcukrozott készítményeit. Ezektől a termékektől még inkább elhíznak az emberek, mint azok korábbi zsírban gazdag változatától.

Másrészről pedig, jelen van az az egészségügy a saját 1,3 billiós forgalmával (az USA GDP-jének az 1/7-ed részét teszi ki jelenleg), amely a betegségeink tüneteinek kezelését tekinti hivatásának, és ezzel nagy haszonra tesz szert. Minél kövérebb valaki, annál több betegséggel is rendelkezik. Ez eddig magától értetődően hangzik. De az viszont, már meghökkentő adat, hogy a 65 évnél fiatalabbak egészségügyi ellátási költségének jelentős hányadát az elhízásból eredő betegségek kezelésére kell fordítani. Tehát évente 1,3 billió dollárt tesz ki az egészségtelen táplálkozási szokásainkból eredő betegségek tüneteinek kezelési költsége.

Ők nem túlzottan érdekeltek a valósághű tájékoztatásban, mivel az a vevőkörük csökkenését eredményezné. Vegyünk egy példát. Mondjuk valaki szervezetének hiánya van, bizonyos vitaminokból és ásványi anyagokból és ezért elmegy az orvosához. Nos, az orvos vajon mit fog mondani neki? Bizonyára azt, hogy "itt van ez a gyógyszer, ebből tessék bevenni naponta egyet", ahelyett, hogy órákat töltene el az illetővel és kielemezné annak táplálkozási szokásait és életmódját, annak érdekében, hogy kiderítse melyik vitamin, vagy ásványi anyag hiánya okozza az adott betegség tüneteit.

Ma mindenki a gyors, és a gyógyszeres megoldásért van oda. Az orvosi egyetemen tanulmányaik befejező orvosok későbbiekben az információikat rendszeresen a gyógyszergyárak által finanszírozott kutatóintézetektől kapják. Tehát nem csoda, hogy az egészségügy jelentős része a helytelen táplálkozásunkból eredő utóhatások kezelésével foglalkozik.

6. Véleménye szerint a wellness iparág hogyan fog tudni egyáltalán kapcsolatba kerülni a lakossággal?

Egy óriási lehetőség rejlik a wellness termékek iránt érdeklődők kiszolgálása területén.
Bámulatos, a vásárló reagálása, amikor az életében először kipróbál egy neki felkínált wellness terméket, és az "működik neki". Ha például az embernek javasol valaki egy táplálkozási szokást befolyásoló terméket, például egy vitamint, vagy táplálékkiegészítő készítményt, amely az egészségi állapota egy meghatározott területén érezhető javulást eredményez, akkor a tanácsadó illetővel szoros kapcsolatot fog létesíteni. Keresni fogja vele a kapcsolatot további tanácsokért és hasznos információkért. Főként abban az esetben, ha már saját magán kezdi érezni az életkor gyarapodásának következményeit, és szeretne tenni valamit ezek ellen.

Amit pedig fokozatosan látunk kialakulni, az nem más, mint a wellness termékek értékesítésére szakosodó új iparág. Ezt a szakmát azok a személyek művelik, akik felvállalják a lakosság tájékoztatását azokról a termékekről és szolgáltatásokról, amelyek az emberek egészségi állapotának javulását eredményezik. Az elégedett fogyasztók gyakran keresik velük a kapcsolatot, további tájékoztatást és tanácsadást igényelve, a táplálkozással és az egészséges életmóddal kapcsolatban.

7. Milyenek a wellness ipar gyors növekedési lehetőségei az olyan iparágakhoz képest, mint pl. az Internet, vagy az árutőzsde?


A wellness-ipar növekedési sebessége minden bizonnyal meg fogja haladni, a népgazdaság bármelyik gyors fejlődésben lévő ágazatáét. Mivel valamennyien idősödünk, soha nem következhet be az az állapot, amikor azt mondhatjuk, hogy már eléggé megerősödtünk, és elegünk van a Wellness termékekből. Az ember állandóan többet szeretne, és többre vágyik.

Érdekes viszont megfigyelni, hogy az iparcikkek esetében mindig bekövetkezik egy telítettségi állapot. Ha például vesz az ember egy új számítógépet, nem fog a következő héten egy másikat venni. Vagy, a frissen vásárolt vadonatúj autóját sem fogja rövid időn belül egy újabbra lecserélni.

Ezzel szemben viszont, ha a megvásárolt termékektől valóban javulás következik be az egészségi állapotunkban, akkor remekül érezzük magunkat, mindenkinek beszámolunk erről a "felfedezésünkről", és sietünk venni egy másikat is, hogy még inkább jobb legyen a közérzetünk, az erőnlétünk és az egészségi állapotunk.

Tehát itt van egy vadonatúj iparág, amely még csak a kialakulásánál tart. Egyrészről elmondható, hogy a wellness termékek és szolgáltatások (táplálékkiegészítők és fitnessz klubok, wellness panziók) forgalma már jelenleg is mintegy 200 milliárd USD. A különféle vitamin- és egyéb táplálékkiegészítő készítményekre ebből 70 milliárd USD jut. El lehet gondolkozni azon tényen, hogy ezzel szemben a "betegségipar" viszont mintegy 1,3 billió USD forgalommal büszkélkedhet, többnyire csupán azért, mert lehetősége nyílik a lakosság vitaminokban és egyéb tápanyagokban való alultápláltságának kihasználására. Az USA lakossága minden más egyébre évente mintegy 8 billió USD-t költ el.

Igaz, hogy az új, születőben lévő wellness iparág csak az elmúlt két évtizedben kezdte el a lakosság wellness termékekkel való ellátását. Az a tény, viszont, hogy ezek a termékek a fogyasztóknál valóban javulást eredményeznek, csupán az utóbbi hónapokban kezd szélesebb körben ismertté válni. Ha a növekedési tendenciát vizsgáljuk nyilvánvaló, hogy ez az iparág 2010-ben minden bizonnyal már legalább1 billió USD értékű értékesítési forgalommal büszkélkedhet. Ma még megjósolni is nehéz, hogy a továbbiakban milyen mértékű növekedésre számíthatunk.

8. Ahogyan kezd idősödni az ember, egyre fiatalabbnak szeretné érezni magát. Mit lehet ebben az esetben egyáltalán tenni?


Javaslom az életkor meghatározásával kezdeni. Mai társadalmunkban jelenleg egyaránt az öregség általánosan elfogadott jelei közé soroljuk az izületi bántalmakat, a látóképesség fokozatos romlását és az egyéb hasonló betegségtüneteket. Ez nagy hiba. A jelenleg tapasztalt betegségek döntő többsége a hiányos táplálkozásunkra vezethető vissza.

Ha például az ember elmegy az orvoshoz és elmondja a panaszait, hogy fáj a feje, kimerült, alvászavarokkal küszködik stb. Az orvos egy azonnali megoldással reagál az elmondott problémákra és felír valamilyen gyógyszert, amivel a jelzett tünet kezelhető. Az orvosnak nem feladata kielemezni az ember étkezési szokásait, és megállapítania, hogy miben hiányos az étrendje.

Valamennyi élelmiszerben a következő 6 tápanyag fordulhat elő:

  • víz
  • szénhidrátok
  • zsírok
  • fehérjék,
  • vitaminok, és
  • ásványi anyagok
A fenti alapanyagok bármelyikének a hiánya az emberi szervezetben olyasmit okoz, amit az orvosok betegségnek neveznek. Valójában pedig, valamelyik nélkülözhetetlen tápanyagfélének az étrendünkből való hiányáról van csupán szó.

9. Ön korábban már megjósolt az Internetben rejlő óriási gazdasági lehetőséget. Legyen szíves mondja el, milyen gazdasági potenciál rejlik a wellness iparban?


A nagy lehetőség úgy a régebbi, mint az új termékek és szolgáltatások esetében egyaránt, a termékforgalmazásban rejlik. Ross PEROT mások által feltalált szoftverek és hardverek forgalmazásából tett szert 3,5 milliárdos vagyonára az EDS cégén keresztül. Sam WALTON a WALMART áruházak tulajdonosa, aki a kilencvenes évek elején a világ leggazdagabb emberének számított, más termékgyártók portékáinak leghatékonyabb forgalmazása révén érdemelte ki ezt a hírnevet.

A technológiai fejlesztések korszakában a média mindig a találmányokra helyezi a hangsúlyt. Az igazi jövedelmet viszont azok a személyek teszik zsebre, akik eljuttatják ezeket az újdonságokat a fogyasztókhoz és befolyásolják velük azok életkörülményeit. Esetünkben a wellness termékek és szolgáltatások forgalmazói töltik be ezt a szerepet.

10. Tehát az Internethez és a tőzsdéhez hasonlóan, a közeljövő szenzációs jövedelemteremtő lehetőségét a wellness ipar fogja jelenteni?


Minden kétséget kizáróan ez fog bekövetkezni. Arra szeretnék emlékeztetni, hogy a wellness termékek és szolgáltatások kifejezetten végfelhasználói fogyasztásra alkalmasak. Az Internet vállalkozások révén a költségek tovább csökkenthetők. Az Internet használatának előnye abban rejlik, hogy különféle költségcsökkentő megoldások alkalmazását teszi lehetővé. Az Internet viszont személytelen jellegéből adódóan képtelen felvidítani egy gyermeket, nem alkalmas arra, hogy megetesse az éhező embereket, vagy meleget varázsoljon a lakásukba.

A wellness termékeknek közvetlenül érezhető az előnyt jelentő, jótékony hatásuk. Ezért állandó késztetése van az embernek arra, hogy többet fogyasszon belőlük.

11. Miért fogják az emberek a nemzeti jövedelmünk 1/7-ed részét a wellness ipar termékeire és szolgáltatásaira fordítani?


Annak vagyunk ma szemtanúi, hogy az emberek egyre többet keresnek, de egyre kevesebb idejük jut arra, hogy élvezzék azokat a luxuscikkeket, amelyeket megvásárolhatnak a pénzükért. Mindez annyira igaz, hogy nincs értelme újabb cikk vásárlásának addig, amíg legalább ki nem csomagolták a dobozából a korábban vásárolt holmit. Szemben azokkal a termékekkel, amelyek révén pillanatnyilag jobban érezzük magunkat, tetszetősebb a megjelenésünk, vagy növekszik a tekintélyünk, a nap akár bármelyik pillanatában élvezhetjük a wellness termékek nyújtotta előnyöket. Akár 12 órát is dolgozik az ember egy nap, és mégsincs fáradtságérzete munkájából hazafelé menet.

Ezért a wellness termékek fogyasztói számára azonnal érzékelhető lesz a termékek és szolgáltatások értéke, mivel rendelkeznek annyi idővel, hogy maximálisan kiélvezhessék azok összes előnyét. Szemben a luxuscikkekkel, amelyeknek az élvezetében korlátozza őket a rendelkezésre álló szabadidő hiánya.

Nem érvényes már többé a szegény dolgozó és a henyélő gazdag sztereotípiája sem. Hiszen minél szegényebb ma valaki, annál több a szabadideje, és minél gazdagabb valaki, annál kevésbé van módja a gazdagságát élveznie.

12. Korábbi munkáival ellentétben nagyon érezhető most az egészség és a wellness iránti szenvedélye. Minek köszönhető ez?


Valóban ehhez semmi köze az üzletnek. Mint számos hozzám hasonló személy, én is a pályafutásom mintegy felét töltöttem el a közszolgálatban és az államapparátusban, igyekezve javítani a nálam kevésbé szerencsések életkörülményein. Meghökkentő számomra szembesülni az USA-ban jelenleg tapasztalt állapotokkal.

Remek gazdasági helyzetünkben, soha eddig nem tapasztalt gazdasági növekedésnek lehetünk szemtanúi, miközben a lakosságunk több mint 55 %-a egyáltalán nem élvezheti ennek az előnyeit. Azért nem részesülhetnek mindebből, mert túlsúlyosságukból és elhízottságukból eredően, a maguk számára felépített börtönben kénytelenek sínylődni.

Nos, a wellness iparban megpillantott lehetőségtől akkor lelkesültem annyira fel, miután rájöttem a megoldásra, hogyan lehetne jelentős mértékben javítani az USA lakosságának 62 %-át képező személyek életminőségén. Nem látok semmilyen más lehetőséget arra, hogy ezek az emberek tudomást szerezzenek arról, hogyan csökkenthetnék le a fölösleges testsúlyukat, és miként befolyásolhatják az egészségi állapotukat.

Az USA állampolgárainak 25 %-a, vagyis a lakosság 1/4-e kórosan elhízott. El lehet képzelni, milyen változásokat idézhetünk el valaki életében, ha mondjuk, segítünk neki megszabadulni 30 - 40 kg túlsúlytól. Nem csupán több keresetre tehetnek szert a jövőben, hanem az egész életük alapjaiban megváltozik. Több idejük jut a gyermekeikkel való foglalkozásra, ugrásszerűen megnő az önbecsülésük, egészen másként tekintenek ezen túl az életre.

Ez tehát nem csupán egy gazdasági, hanem kifejezetten társadalmi probléma. Hatalmas lehetőség rejlik a wellness iparágban, mivel a lakosság több mint felének az életminőségét képes érezhetően megjavítani.

13. Befejezésül, mit tanácsolna szívesen a hallgatóknak, amire okvetlenül érdemes lesz visszaemlékezniük?


Javaslom a kedves hallgatónak, hogy gondolkodjon most egy pillanatra el a saját jelenlegi, valamint gyermekei és szeretett hozzátartozói egészségi állapotán, és fogalmazza meg, mit tehetne annak érdekében, hogy egészségesebben éljenek ezután. Mivel segíthetné elő, hogy jobban nézzen ki, hogyan vethetne véget az állandó panaszkodásnak, mely szerint nincs módunkban semmit sem tenni az öregedés és az elhízás ellen. Végül is, miként vehetnénk kezünkbe az életünk irányítását.

Forrás: thewellnessrevolution.paulzanepilzer.com


Ön is szeretne részesülni a wellness-iparág nyújtotta jövedelemből?

Akár egy kis mellékjövedelmet szerne, akár az anyagi függetlenséget megteremteni, Ön most jó helyen, jó időben van!

Küldje el nekünk adatait és mi átadjuk Önnek a kulcsot az álmaihoz!

 



Olvassa el Paul Zane Pilzer sikertörténetét!

 

 



Formátumok


A dokumentum megtekinthető az alábbi formátumokban is:
- Microsoft Word Document formátum: http://tisztafriss.hu/d331-Interju-Paul-Zane-PILZER-amerikai-gazdasagkutatoval.doc

Partnerek







Ugrás az oldal tetejéreUgrás az oldal tetejére  |  WWW.TISZTAFRISS.HU címlap   |  Honlap térkép

Magazin  |  Neways  |  Veszélyes alkotórészek   |  Termékek  |  Üzleti lehetőség
Áruház  |  Extrák  |  Sajtószoba  |  Kapcsolat  |  Álláslehetőség  |  Hírlevél

Adatvédelmi nyilatkozat  |  A TISZTAFRISS.HU honlap látogatása a feltételek elfogadását jelenti
Copyright © 2007-2017 WWW.MAXELINE.HU Kft.